خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: یکی از اصلی ترین شاخصه های رفتاری حضرت صدیقه طاهره (س) ولایتمداری ایشان بعنوان نخستین مدافع ولایت بود و همه ما باید ایشان را در این مسئله الگوی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۶۳۶۴۷
|
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

  حضرت زهرا (س) عصمت الله بر روی زمین است / باید از ولایتمداری حضرت زهرا (س) الگو بگیریم

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه غدیر ستاد سپاه نینوا گفت : یکی از صفاتی که خیلی ضرورت دارد برای زن و مرد مومن و در حال حاضر خیلی در جامعه ضروری است که به آن پرداخته شود بحث عفت و حیاست.

وی افزود : ولایتمداری یکی از اصلی ترین شاخصه های رفتاری حضرت صدیقه طاهره (س) ولایتمداری ایشان بعنوان نخستین مدافع ولایت بود و همه ما باید ایشان را در این مسئله الگوی خود قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه اظهار کرد : بر اساس لقب ام المومنین حضرت زهرا (س) مادر همه مومنین است و همه ما می‌توانیم ایشان را مادر صدا بزنیم اما بعد از پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس رسم مبارکی شکل گرفت که شهدای گمنام را به حضرت منسوب کردیم .

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی در پایان تصریح کرد : همه شهدا نظر کرده حضرت حق هستند اما شهدای گمنام علاوه بر این نظر کرده حضرت زهرا هستند زیرا دریافتند گمنامی مورد توجه دخت نبی مکرم اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها